hotel

noapte… întuneric de cinci stele…

hotel pentru suflete rătăcite… 

o lună ascuţită agăţată-ntre ele…

pe un pat încropit dintr-o urmă de vis,

se foiesc o speranţă şi un gând izgonite din paradis…

nu-şi vorbesc…sfideaza tăcut Universul 

şi-au făcut aşternut foi nescrise şi drept pernă au versul

când si când mai foşneste un vis printre ele

însă noaptea-l înghite şi sporeşte lumina din stele

prea puţină-i lumina, totdeauna lipseşte

candelabrul de vise aprinse, stă-ntr-un colţ, se-ofileşte

prea puţină-i lumina, niciodată n-ajunge

într-un colţ de-ntuneric, un refren de chitară tot curge…

melodia cuprinde încet hotelul de stele…

conturând cu-ntuneric speranţe şi gânduri şi luna agăţată-ntre ele… 

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la hotel

  1. Mélanie zice:

    „întuneric de 5 stele… lost souls hotel?” 🙂

    „Welcome to the hotel California
    Such a lovely place
    Such a lovely face
    Plenty of room at the hotel California
    Any time of year, you can find it here…”

    Apreciază

  2. fatadefragi zice:

    intr-adevar…abia dupa ce am scris am facut si eu asocierea… este una dintre melodiile mele de suflet…

    Apreciază

    • Mélanie zice:

      da, melodie-cult… am vazut hotelu’ când am vizitat California cu ani în urma si am aflat ca „vulturii” erau toti „stoned” când au compus-o… 😀

      Apreciază

  3. fatadefragi zice:

    zambesc… asta o fi secretul unei reusite care sa dainuie peste timp?… ei erau „stoned”, iar pe noi ne misca pana in strafunduri la nesfarsit…

    Apreciază

  4. Mélanie zice:

    da, se pare ca cei mai durabile melodii au fost compuse sub influentza substantelor „ilicite si ilegale”, e stupéfiant, nu?!… 😀

    nu cred ca asta-i secretu’, ci talentu’ lor initial si pasiunea pentru muzica.. multi au plecat deja în neant, foarte tineri, ca niste „comete”: Janis-J, Jim-M, Jimi-H… Lista-i lunga, hélas! Exista si supravietuitori: Keith Richards, Ozzy-O, Lou Reed, Eric Clapton…

    Apreciază

    • Mishuk zice:

      acum dacă ai să-mi permiţi am să încerc să îţi spun şi cum e dincolo de linie…
      narcoticele te degajează….te ajută să te desprinzi. dacă ai talen muzica va curge prin tine….de fapt nu e vb doar de muzică ci de artăă în general…
      e simplu…vrei să compui, ai nevoie de o stare….pe care nu o atingi oricum.însă toate au un preţ…şi nu e ieftin!
      scuze că am intrat aşa…în vorbă.

      Apreciază

      • fatadefragi zice:

        spune-mi ca nu vorbesti din perspectiva cunoscatorului.!.. cunosc narcotice care” te ajuta sa te desprinzi ” fara sa aiba repercursiuni asupra trupului… insasi arta…cuvantul, rostirea, acordul ce face sa vibreze sufletul mai mult decat ar face-o o substanta chimica… e doar umila mea parere…dar nu sunt artist…

        Apreciază

      • Mishuk zice:

        :))) ahhhh…orice aş spune acum nu m-ar mai curăţa de etichetă…aş minţi dacă aş spune că n-am fumat…niciodată. atât doar. însă am văzut în alte „părţi” ce înseamnă….

        Apreciază

  5. Mishuk zice:

    gata…mi-am acordat chitara….melancoliile sunt la ele acasă, mai ales dacă le priveşti de sub o salcie plângătoare pe malurile dunării. sau de sus pe scările uitate din grădina mare…e ca un hotel pliiiin de romantici uitaţi

    Apreciază

  6. fatadefragi zice:

    „cand se zbate-n salcamii batrani primavara
    strazi prelungi, brailene coboara in mine…”… al nostru Mihu Dragomir…

    Apreciază

  7. fatadefragi zice:

    in ceea ce ma priveste, nici la scoala nu-mi placea sa pun etichete 🙂 … in ceea ce te priveste, poate ca ti-a prins bine si postul de observator…

    Apreciază

  8. Pingback: Iubire de 5 stele « Cuvinte Răvășite

Lasă un comentariu