o să-mi spânzur…

O să-mi spânzur gândurile de fereastra inimii tale, de cuiul în care ţi-ai agăţat ultima dată vorbele când mi-ai şoptit „te iubesc”…oricum le-ai luat înapoi când ai plecat. O să le las să-şi dea ultima suflare înecându-se în şoapta de dor care nu mai ajunge la tine şi cu ultima suflare a gândurilor mele o voi ucide pe fata de fragi  şi o să plâng pentru ea tot restul zilelor mele.
Fata de fragi a rămas în mine ca o rană deschisă, sângerează de fiecare dată când amintirea ta se strecoară tiptil în sufletul meu făcându-l să ţipe de dor.
O iubesc pe fata de fragi. Îmi e milă de ea când o văd cum plânge pe malul mării de lacrimi fără valuri aşteptând să i se intoarcă amintirile  dar nu ştiu cum să o mângâi şi o privesc în tăcere cum sporeşte apa neîmplinirii… aşa că o s-o gonesc din sufletul meu şi o să plâng pentru ea în fiecare zi… pentru ea o să uit să zâmbesc… pentru ea o să aprind în suflet o lumânare a cărei flacără să ardă locul de unde am smuls-o…
O să se stingă candela iubirii din suflet odată cu plecarea fetei  de fragi…
Vreau s-o bocesc aşa cum se cuvine… să-i pun la cap toate vorbele de alint de odinioară şi două lacrimi mărunte în buzunar, să aibă cu ce-şi plăti vămile în lumea în care va merge.
Nu-ţi fie teamă, n-o să te chem să-i dai ultima sărutare, i-am lăsat chipul tău pe piept în semn de icoană…
Notă | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la o să-mi spânzur…

  1. Domnul Bob spune:

    De-ai să le spânzuri cu șnur de lacrimi atunci îți voi împleti din el brățară țintuită cu șoapte de iubire.

    Apreciază

  2. La Fee spune:

    Cine scrie asa de frumos pe aici?

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    …doar un gand ratacit de poveste, zana La Fee… iti multumesc de trecere!

    Apreciază

    • Domnul Bob spune:

      Hmmm … Șiretul Loc din mine se întreabă de unde știe fraguța de fată că La Fee este zânică ?

      Îmi voi lua halatul din puf de broască țestoasă, papucii din piele de bondar polar, îmi voi aprinde pipa înțeleptului de la Hamangia și voi bea un pahar de șeri cu bunul meu prieten doctorul Uat Săn.

      Până voi descânta misterul am de împletit o brățară a amăgirii.

      Apreciază

      • fatadefragi spune:

        Domnule cu ganduri innodate-n intrebari… asa-i de simplu… cu totii alergam cand facem „buba” la zanuta… sa ne sarute gandul ranit, sa ne panseze sufletul cu o poveste… de data aceasta, zanuta a dat fuga spre mine impreuna cu cel mai iscusit mestesugar din regat… se pare ca sunt norocoasa… Nu indraznesc a-ti cere sa-mi imprumuti din licoarea intelepciunii tale nemarginite, dar te rog, cand te va mangaia moliciunea halatului imprumutat de broscuta si cand vei calca pe pernute din puf de bondar, sopteste-i inteleptului despre mine…

        Apreciază

      • La Fee spune:

        Cât Șir Loc împletește brățări de mistere cu Uat Săn, eu ma duc sa petrec cu Lordul Roxtăn in Dă Lost Uărld! Mi-a promis un plesiozaurus de apa dulce! Cica e balaurul din poveste! Cling! nu pot sa fac fiindca mi s-a udat bagheta la la trecerea prin lac!
        Asadar ma duce Roxtăn sa vi-l aduc pe zmeul Zambilă, de vreți să îl puneți într-o intrigă subtilă.

        Apreciază

  4. Domnul Bob spune:

    Ceva îmi spune că intriga-i subtilă
    Oare să fie coada zmeului Zambilă
    La mijloc ? Sau doar o întâmplare ?
    Fata de fragi e iscusită tare
    La împletit cuvinte în șiruri fermecate
    Cu taine-ascunse, gânduri ferecate
    Poate și un descântec în brățară o să împletesc
    Un vers mai îndrăzneț, cavaleresc …

    Apreciază

  5. La Fee spune:

    Cate-ati vorbit deja fara mine!
    Oh, mi-e rusine!
    Dar am treaba la castel!
    Ma lupt cu butonul like, dragul de el!

    Apreciază

  6. fatadefragi spune:

    Zmeul Zambila…?…nu mi-e cunoscut…
    sa fie mester in cusut…?…ori descusut?
    ma indoiesc ca ti-ar fura menirea
    de-a cuceri cu vorbe dulci nemarginirea…
    oricum ar fi, siret, ori deslusit
    la vorbe zmeul nu-i atat de iscusit
    precum ai sti tu versuri sa-mpletesti..
    din puf de vise cu-ncrustari cavaleresti…

    Apreciază

  7. fatadefragi spune:

    de tine dor ne-a fost, zanuta draga…
    o sa-ti trimit in ajutor o fraga…
    pe zmeii cei mai indarjiti ii imblanzeste
    si cavalerilor de primavara le vorbeste…

    Apreciază

Lasă un răspuns

