doar o stea căzătoare

Mi-ar fi plăcut să fiu în mintea ta
multaşteptata, neasemănata stea
şi-ntins-am braţele spre Cer
rugându-mă să-ţi fiu mister
Mi-ar fi plăcut să-ţi fiu minune
şi-am fost, aşa cum se cuvine…cam trei zile
cu pauză de alte trei in care ţi-am lăsat
lacătul din  suflet, descuiat…
n-ai ştiut s-aştepti, şi ai plecat…
Vântu-n uşa larg deschisă se-nvâltoară
şi-o trânteşte iar si iar, strivind minunea…
sângereaza „te”-ul şi „iubesc” in minte-mi moare…
ridic iaraşi ochii catre Cer…
şi acesta mă preschimba-n stea, dar căzătoare
lăsând locul unui alt mister…

Notă | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la doar o stea căzătoare

  1. Domnul Bob spune:

    trei zile asteptat-am o minune
    i-am scris cuvinte inaltate rugaciune
    trei zile-am fost pribeag din iad in rai si inapoi
    si-acum urmeaza alte trei in care ma intorc la voi

    Apreciază

Lasă un răspuns

