kir royal

…îmi sunt singure gândurile în noaptea aceasta…se împletesc din când în când cu ecoul paşilor tăi biciuind brusc întunericul cu un curcubeu… pentru o clipa, în mine se face lumina… flash ce-mi fixeaza amintirea ta  pe retina sufletului…

…de fapt…nu-mi sunt singure gândurile astă seară…le ţin isonul vorbele de pe vremea în care completam distanţa dintre noi punând câte-un cuvânt…unul mic eu, cu pas de furnică…unul uriaş tu, cu pas grăbit să atingă rotunjimile vocalelor ascunse discret între pliurile gândurilor mele…

…sorbind impreuna din  cupa  rostirii otrăvita cu vise, ajung să cânte, fiecare pe limba lui, ţinându-se de gât ca doi beţivi ce-au băut din sticla cuvintelor fără rost… offf! … şi iarăşi offf!!!!…la refren se potrivesc glasurile uşor răguşite ale gândurilor noastre… trâmbiţează cocoşii a miez de noapte…şi ele rătăcesc pe uliţa strălucirii zămislind întuneric… împreuna…

…în cele din urmă, se-aşază, obosite de umbletul destrămat, pe-o margine de stea, legănându-şi picioarele ca nişte copii neastâmpăraţi… gândurile tale le prind de mână pe-ale mele şi adorm răpuse de savoarea spumoasă a cuvintelor răscolite de câţiva fragi rătăciţi … ce kir royal…!

…se-arată zorii… zâmbesc, pe jumătate adormită, şi mă întind să te îmbrăţişez, dar găsesc doar o urmă de gând şi-un sărut ascuns în  pumnul strâns cu îndârjire împotriva nopţii…ori poate a zilei, încă nu mi-e clar…

Notă | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la kir royal

  1. Mélanie spune:

    Kir royal?!… French genuine champagne & crème de cassis/framboises/fraises-des-bois?…
    Santé et à la tienne!🙂

    Proza poetica… I love it! Am folosit si eu „retina sufletului” într-un text…🙂

    Apreciază

  2. Şosetuţa spune:

    „…se împletesc din când în când cu ecoul paşilor tăi biciuind brusc întunericul…” Ce familiar si dulce suna unele lucruri

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    Melanie… kir royal-ul meu se serveste in nopti tarzii, la lumina lampii de birou, amestecand cuvinte cu aroma de fragi…🙂 in alta ordine de idei, trebuie sa-ti multumesc tie pentru discutia pe care am purtat-o zilele trecute…de acolo mi-a venit ideea …dar mi-as fi dorit sa fi sorbit dintr-o cupa, candva, intr-un satuc mic din Franta, regala licoare…

    Apreciază

Lasă un răspuns

