nopti

însetata de cuvinte, am băut din ciutura nopţii şi m-am facut vis…

ascult dimineaţa cântec de stele şi noaptea rătăcesc prin paradis

mi-eşti gând străin răvăşind întunericul  alb din pulberi de stele

străluceşti visul, şi-l trimiţi nopţilor, mângâiere…

umbra-ţi răsare, încet, fără ştire, din mine

rodind din mugurii de întuneric,crampeie de nemurire…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la nopti

  1. Mélanie spune:

    „because the night belongs to lovers, because the night belongs to us…” wonderful!🙂

    l-am vazut în concert, locuiam înca la Paris în ’85…🙂

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    …te invidiez..🙂

    Apreciază

    • Mélanie spune:

      😉 te cred…🙂 o prietena pariziana get-beget, Florence mi-a spus pe-atunci:”ah, Bruce… où il veut et quand il veut…”🙂 =)) Îl ascult adesea cu-aceeasi placere, e o legenda vie…🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

