nevis

…astă seară n-o sa visez, mă dor genunchii viselor… le sunt tălpile obosite de-atâta tacere … vârful peniţei a trasat  ostenit doar nişte cicatrici…

…în seara asta o să fiu  o stea fără lumină …am noaptea mea, întunericul ascuns adânc în suflet…l-am acoperit adeseori cu bolovani de-amagire ca să nu mai învie, însa de fiecare dată îmi răsare câte un lujer negru peste gânduri… uneori mă asurzesc tăcerile întunericului meu, atunci îi deschid zăvoarele sufletului şi-i dau voie să umble nestingherit prin lume…se înfrăţeşte cu vorbe şi  uneori (n-am înţeles niciodata cum) naşte lumină…

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la nevis

  1. Mélanie spune:

    a star is born…🙂

    Apreciază

  2. Mélanie spune:

    te-am pomenit aci, în ultimul paragraf gândindu-ma la poemul tau si stiind ca-l apreciezi..🙂 cheers!😉

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/04/27/call-me-alma-por-favor-melanie/#comments

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    noroc sa fie, Melanie, ca niciodata nu-i prea mult!🙂

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    🙂 adevărat…Dumnezeu iţi dă, da-n traistă nu-ţi bagă!…

    Apreciază

  5. fatadefragi spune:

    si asta-i adevarat… chiar daca ar face-o, probabil nimeni nu s-ar pricepe mai bine decat noi sa ne rezolve problemele, fie si macar sa calce in strachini… „)

    Apreciază

  6. Mélanie spune:

    Exact: on n’est jamais mieux servi que par soi-même…🙂 Off-topic: încerc – zadarnic – sa postez la ultimul tau poem:

    superbe versuri… doar atât:

    Apreciază

  7. fatadefragi spune:

    …o sa incerc sa schimb o rotiţa…🙂

    multumesc, Melanie!

    Apreciază

  8. fatadefragi spune:

    am reusit sa remediez „defectiunea” si am dus melodia acolo unde-i era locul… desi, de cand am ascultat-o o port cu mine, este acel gen de melodie care te urmareste obsesiv, in sensul placut al cuvantului, evident🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

