visul cuvintelor

nu ştiam…dar visam in cuvinte
curcubee de vise să-mi pogoare in minte
nu ştiam ce-mi lipseşte până când n-am văzut
un cuvânt ce-mi zambea fără să-i fi cerut
am cerut doar să piară iubirea din mine,
şi-am crezut că astfel o să-mi fie mai bine
am cerut doar să uit, insă n-am inţeles
că strigam către tine cu fiece vers
am ascuns chiar de mine tresarirea din vis
si-am găsit-o in noapte rătăcind in  abis
am ascuns şi-aşteptarea de a fi auzit
cum cânta fericirea de-a mă fi iubit
te-am sărutat pe cuvinte în fiece noapte…
…fredonau melodii ascunse-ntre şoapte
insă timpul rătăceşte pe cărări îngheţate…
doar cuvântu-mi va spune, zâmbind, dintr-o carte
incrustată-n speranţa şi in vise, ce ştiu şi-am simţit:
că o clipa, lângă mine-ai zburat…atunci şi eu am plutit…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la visul cuvintelor

  1. Mélanie spune:

    „incrustată-n speranţa şi in vise, ce ştiu şi-am simţit:
    că o clipa, lângă mine-ai zburat…atunci şi eu am plutit…” – mi-ai taiat respiratia…🙂
    – – –

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    noaptea asta va naste ingeri…. aprinde stelele, Melanie!…sa-i primim asa cum se cuvine!

    Apreciază

  3. Mishuk spune:

    e linişte în jur şi încă nu plouă.
    răcoare târzie şi picuri de rouă.
    cerul de sus, e plin de vise în spectru târziu.
    întinde mâna să pot să citesc, să pot să te scriu.

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    multumesc, si eu iti citesc cu placere scrierile…

    Apreciază

Lasă un răspuns

