stampă de suflet

eu sunt tăcerea iar tu eşti cuvântul, eşti chiriaş de suflet in lumea mea de vis

ţi-am încropit o odăiţă la mansardă să simţi adiind briza a tot ce n-am promis

cu-n braţ de amintiri aprinde astazi focul, se-aud pocnind in soba mănunchiuri de tăceri

azi frange-le pe toate, aruncă-le in flăcări, cenuşa lor să nască noian de mângâieri

 

eşti chiriaş de seamă, in vaza de pe masa  stau flori de câmp culese cu drag in zori de zi

alături, aşezate timid, o călimară şi un caiet te-asteaptă poemele să-ţi scrii

deasupra patului cu veche tăblie incrustată, se odihneşte ceasornicul in care-am strâns

o viaţă de visare şi-o clipă de speranţă, ascultă-l doar cum bate, mie-mi va fi de-ajuns

 

un scaun te aşteapta sa iti aşezi odihna ce ai pierdut-o, rătăcită, in vremuri de demult

carafa plină cu vise de pe masă  te imbie s-ascunzi in ea al vieţii neincetat tumult

iar când amurgul curge pe zări,  să ieşi in fata casei, şi din grădina scăldată in parfum

să frângi o floare de trandafir salbatec, un fir de lamaiţa şi unul de lavandă, să-ţi fie amintire despre-acum

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la stampă de suflet

  1. Pingback: Chiriașul « Cuvinte Răvășite

  2. Mélanie zice:

    deja titlul ma duce cu gândul si cu inima la Japonia… 🙂 frumos, rafinat, delicat… lavanda n-a înflorit înca, a fost în floare pâna-n decembrie-trecut, dar îti ofer un buchet de rosmarin-violet si-un diamant… 🙂


    – – –
    @”te-asteaptă poemele să-ţi scrii…” – j’espère bien, bonne continuation! 🙂

    Apreciază

  3. Irina zice:

    …”superb” o fi cuvantul care ar trebui asezat in urma acestei poezii? Mi-am imaginat foarte usor cum ar arata un tablou al celor descrise de tine.
    Cert e ca mi-a creat o stare de bine special, pe care doar astfel de versuri il poate da.

    Apreciază

Lasă un răspuns

