confirmare

miez de noapte…miez de tăceri, de-aşteptări…
uşa e închisă, ca şi gândul…
bat la fereastra ta şi îmi răspunde vântul
rătăcind alene peste creştet de vis
dormi, ori fumezi…nu văd să fi scris…
imi strecor privirea printr-un geam afumat
de prea multă tăcere şi de-atâta oftat
zăresc doar lumina ţigării arzând
şi fumul ce se înalţă agonizând…
melodia se scurge dintr-un patefon,
repetând nesfarşit acelaşi refren
nu mai bat la fereastră, inutil să încerc
să te fac să m-auzi
eşti pierdut printre gânduri,
ştiu că nu mă acuzi…
s-aşteptăm dimineaţa, tu, la mine in gând,
eu, la geamul prin care văd ţigara arzând
uneori zorii nu aduc dimineaţa
aş putea să aştept astfel toata viaţa…
te pastrez, chiriaşul meu preţios
adevărul ascuns tot minciună ar fi fost
o să plec pentru o vreme, o să-ţi scriu negreşit
m-ai iubit prea devreme, prea târziu te-am găsit…
o să-ţi las la plecare un sărut agăţat
de fereastra la care astă noapte-am visat
pentru ultima oară, şi-o sa scriu pe fereastră cu un scris tremurat
iarta-ma!…o să pot să mă iert când voi şti că şi tu m-ai iertat.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

