calator prin vise

…nu-ti spun ramas bun…e prea curand… o sa plec doar putin…nu-ti fie teama de tacerea din gand…cat poate sa dureze o vesnicie…? pentru noi nu mai sunt praguri demult…o sa aprind stelele in fiecare seara pentru tine, ca sa stii ca mi-e bine…si-o sa trimit ingeri sa-ti zambeasca in fiecare dimineata in fereastra…nu-ti fie teama, n-o sa te uit…ti-am scrijelit numele pe scoarta trupului meu si-am inceput sa-nfrunzesc…in curand o sa poti sorbi roua chemarilor mele…tu aduna amintirile toate si lasa-le sa-ti sopteasca din timp in timp despre mine…doar atat a ramas…fosnetul zilei ce vine…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la calator prin vise

  1. lafeeblanche spune:

    Ai nevoie de un Tessalian autentic, nu de unul de conjunctura. Pleaca sa il cauti!

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Sunt plecata demult, ratacesc printre cuvinte…

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    Am lasat niste cioburi de amintiri de pe vremea in care priveam stralucirea cu nasul lipit de un geam inghetat.

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    Uite, vezi? Pentru asta iubesc eu zanele, intotdeauna gasesc o cale de a transforma lacrima in zambet. Multumesc, zanuta!

    Apreciază

  5. fatadefragi spune:

    Servesc patria!🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

