la umbră de stea

M-am rătăcit de cuvinte…le-am trimis într-o seară să te caute pe drumul curcubeelor îngemănate … voiam să privim împreună cum aluneca iubiri pe panta deznadejdii …pe vremuri te chemam să privim cum alergau îngerii cu tălpile goale, râzând… Poate că de aceea cuvintele au fugit… au preferat să rătăceasca prin lume decât să fie martor mincinos într-un proces de negare a iubirii…cândva te vor găsi şi-ţi vor şopti despre fata ce sta ghemuită într-un petec de noapte fredonând cântece stelelor înainte de a preda visele zorilor de zi…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la la umbră de stea

  1. lafeeblanche spune:

    Toate textele mi-au placut, dar acesta e unul din cele mai aproape de povestea mea. Cuvinte plecate in bejenie decat sa fie martore bolii lipsei de sens asezate pe un piedestal.

    Apreciază

  2. Domnul Bob spune:

    Sunt poate acelea ce mi-au batut intr-o noapte fara luna la geam, pentru ca de indata ce le-am deschis sa se randuiasca sfios, dar stralucitor, in caietul in care zadarnic incercam sa-ti las umbra trecerii mele prin povestea ta ? Daca acelea-s atunci sa stii ca nu ratacesc fara noima prin lume, ci zburda in gandul meu.

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    Cand o Inchizitie gratiaza, alta condamna…

    Apreciază

Lasă un răspuns

