dorinţă

Fă-ţi palmele căuş şi îndreaptă-le spre stele,
Lasă-mi o clipă sufletul să respire între ele
Adaugă parfum de gânduri şi o secundă şchioapă
Amestecă şi-o amintire tristă smulsă de sub pleoapă
Între linia vieţii şi a inimii pune
Un strop de iubire şi un pic de cărbune…
Nu mai lipseşte decât un sărut
Ia-l de la mine din suflet, l-am păstrat neînceput
O să mă recreez din liniile palmelor tale
Aprinde-mă, să mă nasc iarăşi, floare…
Ce se întamplă?… s-a aprins amalgamul neaşteptat?
Nu-i nimic, nu-ţi fie teamă, n-ai făcut niciun păcat…
se vor naşte în cer două lacrimi de stea
fă-ţi palmele căuş şi mă-ndreaptă spre ea…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

