scrie-mi

scrie-mi… fără tine nu sunt nimic
chiar de cad, de cuvintele tale mă agăţ şi mă ridic…
nu lăsa tăcerea să se-aştearnă-ntre noi
ascunde-mă între gândurile revărsate şuvoi
scrie-mi iarăşi, alungă-mi teama aceasta nebună
făra tine mi-e frig, mi-este gol şi îmi este furtună
poate n-am să-ţi răspund totdeauna aşa cum ai vrea
poate ca o sa tac uneori, ascunzând adevărul în inima mea
dar tu scrie-mi, ca şi când m-ai iubi nesfârşit
condamnă-mi neîndurator fericirea până la plus infinit…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la scrie-mi

  1. Pingback: Fântâna cuvintelor « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

