Ramâi

Nu pleca, mai rămâi, o să plec eu,
Locul meu nu e aici..
Exilează-mă în curcubeu
Ori prefă-mă în lumină de licurici
Acolo visele neconditionat mă iubesc,
Semăn mai mult cu ele,
Nu voi spera la vers cavaleresc
Şi nici la răsărituri de poeme
Mă voi întoarce în amintire după ploi fumegând
Şi după tristeţi lăcrimânde
N-o să-ţi mai stau povară în gând
Nu-ţi voi mai răpi preţioase secunde
Nu pleca tu, eşti aici parcă dintotdeauna
Tu eşti soare pe cer luminos, eu nu sunt nici măcar luna…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

