introspectie

cand gongul bate sfarsit de poveste,
pe scena, un actor intristat se opreste,
isi alinta decorul in care cu drag a jucat
si-i zambeste soarelui de hartie care de-atatea ori l-a luminat…
nu priveste in sala, ci priveste in sine
si se vede de mana cu un ciot de iubire
n-a inteles cum de i s-a lipit de palma…
poate ca atunci cand, visator, s-a lasat sa adoarma
si a strans inscrisul rolului la piept
i s-a strecurat in suflet,ca un vis desuet…
traieste in el, o poveste ca un vis implinit
caci pe scena, cu visul de mana de-atatea ori a pasit
a ramas un ciot de iubire doar fiindca trebuia sa sfarseasca
si s-o ia de la capat cu o alta poveste cavalereasca…
mai zambeste o data, mai priveste inca o data inapoi
si-apoi pleaca, pe scena ramane decorul de carton decolorat de visuri in doi…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la introspectie

  1. pinguuina spune:

    dumnezeule. minunat!!

    Apreciază

  2. melanietoulouse spune:

    „soare de hârtie…” – usor de aprins, cu un singur chibrit ce-l poate transforma în incendiu astral, spatio-temporal…🙂
    ¤¤¤
    „a ramas un ciot de iubire…” – superba „imagine”(abstracta, dar „vie”!)…

    cu fiecare poem, reusesti sa ma surprinzi, sa ma încânti… merci, Fragutza!🙂

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    eu iti multumesc, Melanie… mi-a fost dor de tine!

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    zambesc…imi place cand te gasesc amestecata printre gandurile mele…te pricepi sa faci ordine mai bine decat mine intre ele…🙂

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      deh, experientza de viata…😉

      sunt zodie terestra(Cappy!), desi juma’ coada de delfin(sirena?!), cu ascendent „focos”(leu!), asa ca tot ce-i aerian(LOL!), inclusiv avioanele, navetele, satelitii, etc, ma atrag ca un magnet… da, stiu ca „tot ce zboara, nu se manânca…”, nu-i comestibil, dar mi-asum riscu’…🙂
      ===
      N.B. ma poti regasi la blog si „dincolo”, daca urmezi firul labirintului…😉

      Apreciază

  5. fatadefragi spune:

    capricorn…?… suntem de pe aceeasi planeta🙂 … acolo am invatat si eu ca nu tot ce zboara se mananca…
    labirint?…🙂 e specialitatea mea…

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      🙂 yep, I’m a January Cappy, a Saturn girl…🙂 à propos de „specialitate”, s-ar putea sa ai un ascendent acvatic(rac, scorpion, peste), misterios, lunatic, alunecos…🙂

      Apreciază

  6. fatadefragi spune:

    misterios, lunatic…rad… alunecos?🙂

    Apreciază

  7. melanietoulouse spune:

    ma bucur sincer ca te fac sa râzi…🙂 râsu’-i sanatos, necesar si uneori vital… în ceea ce ma priveste, practic auto-deriziunea în primul rând, adica „ma”(sic!) râd de mine-însami…😀

    have a serene day…🙂

    Apreciază

  8. fatadefragi spune:

    ….si eu ma amuz adeseori pe seama mea,e mai bine decat sa-mi plang de mila…te imbratisez, Melanie!

    Apreciază

Lasă un răspuns

