conceptie

inca ne stim, ne scriem inca-n ganduri…
suvitele de ploaie imi caligrafiaza-n minte randuri tulburi
inca ne stim, si inca ne e dor de vise
de-atatea ori lasat-am portile deschise
ca viselor le-a fost usor sa zburde
sa-si potoleasca foamea noptilor flamande…
ne stim si-acum, la fel ca la-nceput de lume
cand visul s-a nascut fara sa-i dam un nume
l-am botezat din mers, in fiecare noapte
cand l-am crescut hranindu-l cu mii si mii de soapte
fara certificat si fara semnatura
i-am spus Iubire, Vant si Aventura
trei nume, toate trei adevarate
ascunse-ntre cuvinte si presarate-n carte
inca ne stim, parinti ai unui vis,
nascut in suflet si crescut in paradis
e mare visul astazi si vrea sa plece-n lume…
n-o sa-l opresc, o sa-l sarut pe frunte, asa cum se cuvine,
si-o sa-l astept din cand in cand in prag
… n-o sa ma uite, stie cat imi e de drag…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la conceptie

  1. melanietoulouse zice:

    I did hug & did kiss a dream once… 🙂

    „n-o sa ma uite, stie cat imi e de drag…” – uneori ne e draga si umbra unui vis… si-apoi, chiar daca „el” ne uita, viata ni-l reaminteste… 🙂

    Apreciază

  2. fatadefragi zice:

    Intr-adevar, un vis ne aduce uneori mai multa implinire decat realitatea in sine…

    Apreciază

    • melanietoulouse zice:

      prefer realitatea reala(sic!), concreta, de departe si de-aproape… 🙂 Unele vise ajung sa se „materializeze”, mai devreme sau mai târziu… important e sa nu fie PREA târziu! 🙂

      Apreciază

  3. fatadefragi zice:

    🙂 uite, vezi?…aici cred ca intervine ascendentul despre care vorbeam alaturi…eu nu-l cunosc, nu stiu sa-l calculez dar cred ca e diferit…

    Apreciază

    • melanietoulouse zice:

      🙂 Fragutza, poti afla usor „ascendentul” – planeta ce s-a ridicat la est în momentul nasterii, cea care „modeleaza” personalitatea si temperamentul nostru, DAR ziua si anul nasterii nu-s suficiente: ora exacta a nasterii e indispensabila(la 5′-max!)… Daca o stii, exista site-uri unde-ti „gasesti” ascendentul… 🙂 Nu cred în previziunile zodiacale aiurea pentru toate zodiile, în schimb psiho-astrologia si tema astrala sunt interesante… 🙂 Nu stiu daca s-a tradus în România „Linda Goodman’s Sun Signs”, un best-seller international de prin anii-’70, pe care l-am citit si studiat periodic… Linda Goodman a fost jurnalista la NYTimes vreo 15 ani, dupa care s-a consacrat psiho-astrologiei, te-asigur ca acea carte m-a „epatat” si m-a „marcat”! Trasaturile si caracteristicile fiecarei zodii(femeie, barbat, copil) sunt analizate si „puricate” în profunzime, cu exemple concrete, reale si extrem de realiste, de-atunci am început sa înteleg, sa-mi explic comportamente, atitudini, relatii, afinitati inter-zodiacale… 🙂 Deci, e foarte posibil si probabil sa ai un ascendent diferit de-al meu, deci chiar daca suntem în aceeasi zodie, avem personalitate si temperment diferite, but then again: vive la différence! 🙂

      Apreciază

  4. fatadefragi zice:

    rad… Doamne, ce plictiseala generala ar fi daca am semana intru totul intre noi (intreaga omenire)!

    Apreciază

Lasă un răspuns

