iarta-ma, te-am iubit

zambesc amar…nu stiu cum sa merg mai departe
astazi doar te sarut, fara cuvinte inscrise-n vreo carte
te-am iubit, un pacat pe care inca nu stiu
la ce canon de iertare ar trebui sa-l inscriu
te-am iubit, iti las amintire un sarut impletit fara cuvinte
amintire cu gust de fragi care sa-ti ramana in minte
si in palma, iti astern un gand obosit
de atata-ntristare… „iarta-ma, te-am iubit!”

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la iarta-ma, te-am iubit

  1. Domnul Bob spune:

    Zâmbesc uimit, gândul tău al ei l-aș fi vrut
    Nu scris într-o carte ci pe buze sărut
    Fără păcat, lipsit de canoane pentru iertare
    Leac pentru sufletul plin de-întristare
    Oare ea m-a iubit ? Ce prostie !
    Cum ar fi putut când „Iartă-mă !” să spună nu știe
    Strâng palma acum, port în ea dragi cuvinte
    Gust de fragi răscolit de-un sărut împletit cu versuri în nebuna mea minte
    Cum să iert ceva ce strigă ce eu n-am îndrăznit nici să șoptesc ?
    Vreau să gust pedeapsa sărutului pe buzele care-mi spun „Te iubesc !”

    Restul ce-aș scrie e mult prea-îndrăzneț
    Chiar și pentru un răspuns presupus glumeț

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    orice femeie indragostita de iubire ti-ar raspunde la fel
    a vorbit doar prin cuvintele mele, asculta, ii sopteste unui altfel de el
    o altfel de ea, isi indreapta cuvintele catre tine
    zambeste, ti-am mai spus, e suficient sa ii faci zile senine
    ce femeie ar putea sa nu te iubeasca?
    chiar si eu, ascunsa-ntr-o carte subscriu si admir iubirea voastra
    de-am reusit privirea sa iti intorc inapoi, va astept in poveste
    cu o imbratisare calda sa invalui iubirea care inca traieste

    Apreciază

  3. Domnul Bob spune:

    Înapoi nu mă-întorc, lumea ei e o lume-a minciunii
    Eu am dat glas iubirii și cuvinte pasiunii
    În poveste însă rămân, povestea în viață mă ține
    Unei altfel de ea o să-i șoptesc iubirea în rime.

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    Fireste, cuvintele vor fi fericite
    sa sopteasca iubirea in rime unei altfel iubite
    iar acea altfel de ea, cu siguranta te va iubi
    soapte-ascunse in vise nemincinoase veti imparti

    Apreciază

  5. melanietoulouse spune:

    „Când iubesti cu-adevarat, nu-i nevoie nici macar de scuze, pentru nimic, niciodata…” – “Love means never having to say you’re sorry.”(LOVE STORY – Erich Segal)
    – – –
    “True love comes quietly, without banners or flashing lights. If you hear bells, get your ears checked.”(Erich Segal)
    – – –

    Apreciază

  6. fatadefragi spune:

    …o poveste de iubire coplesitoare, un destin atat de nedrept…

    Apreciază

Lasă un răspuns

