partaj

lasa-mi mie tristetea, tu pastreaza ravasite cuvinte
lasa-mi mie dorul, nu lasa pe altcineva sa-l alinte
si lacrima, las-o pe obrazul meu sa serpuiasca
tu ia zambetul, fa toate fetele pe care le privesti sa roseasca

lasa-mi mie visul, tu te pricepi atat de bine
sa visezi…stii sa o faci foarte usor si fara mine
lasa-mi-te mie, amintire impregnata in minte
cer prea mult? stiu,  doar in ganduri ti-am scris juraminte…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la partaj

  1. Domnul Bob spune:

    Îți las tot, dar lasă-mă să plâng
    Îți las primul și ultimul cuvânt
    Îți las și restul de nevrute cuvinte
    Dar lasă-mă să plâng, iar lacrima păstrează-mi-o-în minte
    Îți las visul ție, nu mai vreau să visez
    Iubirea îți las, nici pe ea nu mai vreau s-o păstrez
    Îți las și zâmbetul, cel vesel, cel trist, pe cel de dor
    Tu lasă-mă să plâng, iar apoi lasă-mă să mor.

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    lasa-mi-te mie, nu mortii povara
    lasa-mi mie tristetea, tu cu zambete infioara
    fetele ce-ti zambesc de dincolo de cuvinte
    lasa-mi-te numai mie o altfel de amintire in minte…
    sa nu plangi, numai mie lasa-mi lacrima sa ma colinde
    tu, in urma ma lasa, si zambind, priveste-nainte…

    Apreciază

Lasă un răspuns

