strigat in noapte

in noaptea asta o sa plang…prea trist e orasul, si pasii ma conduc spre nicaieri
tot caut insa nu gasesc calea spre tine, felinarele imi lumineaza doar cerul de ieri
nu mai aud simfonia cuvintelor tale cantandu-mi furtunoasa iubire
numai valul tacerii mi se zbate in tampla ravasindu-mi gandurile-n nestire

te-am strigat, tematoare de noaptea adanca in care-am ramas
te-am strigat, insa vorbele mele in fata furtunii au strigat fara glas
prea adanca e noaptea aceasta in care ma pierd, cu fiece pas, ratacita
si prea tare ma doare cuvantul din poezia de iubire niciodata rostita

o sa plang in noaptea aceasta, o sa plang in hohote si fara de rost
o sa fac o pereche perfecta furtunii, si-o sa fulger iubire peste cuvintele care n-au fost
voi ploua peste lume cu lacrimi, vijelie de vise pentru noi voi starni
voi striga cu tunet de ganduri si-apoi voi trimite o stea sa te caute pana cand te va gasi…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la strigat in noapte

  1. melanietoulouse spune:

    „don’t you cry tonight…”

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    🙂 ador melodia asta….multumesc, Melanie!

    Apreciază

Lasă un răspuns

