cuvintele mute

sarutul din floare… l-am primit intr-o seara
cand  lumea mea a-nflorit dintr-o data intr-o altfel de vara
cu parfum de iubire cum doar in povesti mai exista
si cuvinte nescrise care sa-mi ramana-ncrustate in minte insista

mai vorbeste-mi in ganduri, tot in ganduri iti voi raspunde
pentru noi au invatat sa vorbeasca pana si cuvintele mute
intre lumile noastre, intre ziduri croite de lume
lasa astazi cuvantul sa imi vorbeasca de  tine

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la cuvintele mute

  1. melanietoulouse spune:

    „People talking without speaking
    People hearing without listening
    People writing songs that voices never share
    And no one dare
    Disturb the sound of silence…
    – – –
    Hear my words that I might teach you
    Take my arms that I might reach you
    But my words like silent raindrops fell
    And echoed
    In the wells of silence…”
    – – –
    „sunetul tacerii…” – what else?!…🙂

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    🙂 multumesc,Melanie! Uneori sunetul tacerii este asurzitor…

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    in legatura cu vorbele de duh… am gasit la Andreotti o adevarata disertatie in acest sens… mi-a placut!

    Apreciază

Lasă un răspuns

