cand stelele mor

vrei sa stingi stelele…de crezi c-au obosit sa ne vegheze,
fie, azi sufla spre zenit si stinge stralucitoarea intarziata stea
sa nu-ti faci griji, sunt bine, ma doare numai locul de unde vrei sa imi smulgi umbra ta
visul ma strange azi la piept sa ma sufoce, imi spune ca-i sunt draga, insa pleaca
il voi lasa sa plece, e dreptul lui s-aleaga in care piept sa faca o inima sa bata
o sa ii scriu pe suflet cu litere de dor cele mai vechi cuvinte, cele mai asteptate
o sa ii spun acum, cand pleaca-n alte zari, cat il iubesc, chiar daca stiu ca nu se poate
o sa ii mangai tampla cu genele plecate, sa nu-mi zareasca privirea inlacrimata
o sa-mi agat, absent, privirea de nodul usor stramb, de la cravata
si-o sa-l indrept apoi usor, o sa-mi las mana sa-i simta a inimii bataie inca o data…

vrei sa stingi stelele?… aprinse-au fost de amandoi…
le vrei cenusa? fie, arunca-le din ceruri in suvoi
si din lumina veche lasa-mi doar tacere
trimite-mi insa visul, vreau sa il sarut pe suflet si sa ii spun plangand la revedere…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la cand stelele mor

  1. melanietoulouse spune:

    Se pare ca Soarele, steaua noastra va mai dainui cel putin un milion de ani înainte de-a se „stinge”… iata-l azi, în plina-forma, dis-de dimineata:🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/06/06/6-iunie-2012-soarele-si-venus-reintalnire-de-neuitat/

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    🙂 minunat, Melanie! Intr-adevar, unele stele se nasc pentru a trai vesnic, altele, doar pentru a zambi cerului o clipa…

    Apreciază

Lasă un răspuns

