îmbrăţişare

îmbrăţişarea vântului mi-alintă tandru, trupul
şi ploaia-mi dăruieşte cald, sărutul
de lacrimă îndulcită cu un strop de curcubeu
simt mângâierea palmei aspre peste trupul meu
când se repede ca o vijelie
întunecarea nopţilor, târzie
mi-e dulce, şi-amărui îmi e sărutul
ce-ti caută pe buze, începutul
mi-e noapte, şi mi-e ziuă, mi-e soare şi furtună
când gândurile tale sub fruntea mea se-aduna..

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

