Certitudine

În curând vor începe clipele ceasornicului să se sfârşească
Alunecând din cadran, ostenite, vor uita să măsoare iubirea noastră
Va rămâne timpul, împraştiat pe podeaua amintirii, fără să-l sprijine măcar o secundă
Acum ştiu, pot trăi o viaţă din iluzii şi din cioburi de iubire flămândă

Noaptea înghite nesăţioasă preţioase sclipiri de  cuvinte
Le aşează în vârf de tăceri şi apoi mi le-aruncă în minte
Port în mine pliată cu grijă o bucată din noaptea de-atunci
N-am lăsat-o în aşternuturi, mi-a fost teamă că din greşeală ai putea s-o arunci
O desfac uneori, când mi-e dor, şi-mi răsare în gânduri câte-o palidă strălucire de stea
Mângâierea am strâns-o într-un colţ de secundă, bine împăturită în vise şi ea
Părul îmi miroase încă a răvăşiri, câteva şuviţe ţi-au păstrat urma degetelor printre  inele
Buzele încă simt gustul sărutului aşezat pe piedestalul amintirilor mele
Pielea îmi miroase cu insistenţă a tine, a parfum de bărbat îndrăgostit şi a ţigară de după
Înca mă striga  din amintire dorul de tine şi tăcerea cuvintelor ar vrea să o rupă

Însa ştiu, vor începe curând clipele ceasornicului să se sfârşească
Va rămâne cadranul şters şi cioburi de amintire povestind despre dragostea noastră
Acum ştiu, mi-ai dăruit veşnicia cu  această iubire fecundă
Ne-am intâlnit la mijloc de vieţi,  şi vom rămâne o eternitate într-o  abia aşteptată secundă

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Certitudine

  1. melanietoulouse spune:

    frumos si trist… à propos de „mijloc de vieti”, totul poate reîncepe si continua, a doua parte a vietii poate fi cea mai formidabila, cu adevarat împlinita, caci iubirea n-are vârsta…🙂

    ah, pentru mine, singura certitudine e neantul…

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Melanie, eu cred ca tot ceea ce decidem sa pastram in suflet devine certitudine, pentru ca odata intrat acolo, devine o farama din vesnicia noastra.
    Neantul, da, este o certitudine… nu stiu de ce, dar niciodata nu am asociat neantul vesniciei; cred ca vesnicia ne-o construim, pe cand neantul este doar o certitudine acceptata cu resemnare…

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      Fragutza, raspuns interesant, prea „filosofic” pentru mine, caci sunt terestra, practica, pragmatica, dar niciodata fatalista, pasiva, resemnata!🙂

      Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    Filozofic?… nu, poate doar usor incoerent, mi se tot intampla de-o vreme…🙂
    Te felicit pentru felul in care privesti viata, esti un model demn de urmat!

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      @”incoerent”?!… ntzzz!🙂 cât despre „un model demn de urmat!” adica role model?!…🙂

      Nu, Fragutza-dragutza, sunt eu-însami: lucida si realista, iau totul asa cum e, deci la (timpul) prezent, nu la conditional-prezent sau trecut… în felu’-asta evit iluzii, deceptii, dezamagiri… asta-i „filosofia” mea!😀

      Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    Zambesc… role model?… da, ceva de genul asta…
    Ai o filozofie care sta in picioare in fata vicisitudinilor vietii🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

