şi apoi

Mai înainte de a pleca lasa-ma sa-ti fiu dor. Mai inainte de-a mă striga fă-mă de şoapte izvor. Mai înainte de-a se sfârşi, înveşniceşte-mă cu un sărut. Lasă-mă să-ţi fiu vis, doar cu-nceput. Mai înainte de-a mă goni ascultă ecoul din sufletul meu, te infăşoară-n cuvintele-ţi repetate, şi-o vor face pentru tine mereu. N-am sa plec mai apoi, n-o să vreau să te uit. Mai înainte de-a te uita, va trebui să ma sfârşesc, insă nu-ţi face griji, şi de-acolo vei auzi acelaşi refren: te iubesc, te iubesc, te iubesc.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la şi apoi

  1. melanietoulouse spune:

    silence… am citit, recitit si ma retrag ca o felina, far’ cel mai vag, mic zgomot…

    „de câte ori pleci (departe), iei cu tine o bucata din mine…”

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    De data asta chiar am fost departe, Melanie.

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    🙂 …intr-adevar…

    Apreciază

Lasă un răspuns

