foşnet

                                                                                                                       

mi-e toamnă, iubite… chiar dacă iunie abia şi-a pus la cale coptul caiselor, chiar dacă Sânzienele şoptesc de pe cămpii înmiresmate, despre iubiri ferecate în parfum de flori de câmp, chiar daca la orizont se ridică, în siluete nedefinite, Fete Morgane dansând moleşite de căldura verii acesteia, mie mi-e toamnă târzie, iubite… am obosit să mai foşnesc şi culorile nu mă mai ascultă, mi-e verdele întunecat de umbrele tăcerii … mi-s buzele uscate şi izvorul cuvintelor mi-a secat… nu-ţi mai potrivi bătăile inimii în ritmul venirilor şi plecărilor mele, căci mie mi-e toamnă, iubite… atât de toamnă îmi este încât o să-mi las foşnetul să se odihnească pentru o vreme lângă salcia sub care ne-am sărutat întâia oară… o s-o îmbrăţişez şi o sa o rog să plângă pentru mine… lacrimile mele s-au amestecat cu tristeţea din ochii tăi şi-mi tot plouă de-o vreme, pentru că mi-e atât de toamnă, iubite…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la foşnet

  1. melanietoulouse spune:

    @”mi-e atât de toamnă, iubite…” – superba formulare… sper sa ai o „vara indiana”(Joe Dassin…), nu o toamna bacoviana, cu-acele culori splendide, rosu-corail, galben-solar, verde-conifer…
    – – –
    „Teama mi-e singurul curaj…”

    „Good friends we have, oh, good friends we’ve lost…😦
    Along the way
    In this great future,
    You can’t forget your past
    So dry your tears, I say…”(no woman, no cry… – Bob Marley)

    Apreciază

Lasă un răspuns

