evadare

goală de vise, rugă fără de icoană închin cu pioşenie tăcerii,
încarcerată-n clipa care stă să moară, am evadat, îţi scriu din camera uitării,
nu am cerneală, n-am nici măcar un bont creion pe-aici
îţi scriu cu slove rupte din lumina dăruită de nişte licurici

aceiasi sprinteni călători pe drumul fermecat al serilor de-odinioară
au rupt din noaptea aceasta o fâşie şi-ţi scriu pe ea, povestea mea de seară,
s-au înşeuat să-mi ducă grabnic cuvântul către tine, licuricii
mi-e dor… atât m-au lăsat stelele sa-ţi scriu în noaptea fricii

gândul tău nu mă mai încape cu toate cămările mele goale de vise
am descântat ploaia din suflet să îmi aducă în vis cuvintele tale nescrise
am cerut vântului tăcerii să-mi poarte strigatul mut peste coama furtunii
să-ţi amintească să scrii, să faci din răvăşite cuvinte farmece Lunii

căci ştiu, în spatele fiecărei tăceri aşteaptă cuvinte să fie şoptite,
uneori îşi găsesc drum spre rostire, alteori rămân în călimară, rănite
şi din sângele nobil pierdut,într-o altfel de vreme, alte cuvinte minunate-or să nască,
poate nu astăzi ori mâine, insă ştiu sigur că va fi o cuvântare regească

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la evadare

  1. Domnul Bob spune:

    Sunt atât de trist, cuvintele-mi curg catran, nu catrene
    Alerg spre moarte din viață, nu din poeme
    Sunt atât de trist, sărutul n-a vrut, n-a vrut Te Iubesc să îi spun
    Undeva la o margine de vis, pe o margine de drum
    Sunt atât de trist, iubirea-mi primește dar niciodată n-o cere
    Mă privește în ochi, rușinată-i de mine, și între noi e ceva, ceva ce se cheamă tăcere.

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Aştept ca un copil, cu genunchii la gură şi cu priviri iscoditoare, în fiecare seară, o altă poveste minunată. M-am învăţat să o găsesc pitită-n colţ strânsă într-un petec de noapte, lângă fereastră,
    acolo unde îmi ascund sărutările pe suflet, cu care răspund… pare un schimb echitabil, când mi-e dor tot acolo m-ascund şi plâng…

    Apreciază

Lasă un răspuns

