replică

închide ochii…şi pieptul lasă-ţi-l uşor să respire
încetineşte-ţi pasul, o să te port de mână prin Iubire
să nu-ţi tremure gândul, o vreme n-o să fac nici un popas
cuvintele adună-ţi, e-atât de puţin timpul ce ne-a mai rămas

întinde mâna cu care blând ai mângâiat noaptea mea
o să rog cerul să-ţi coboare în palmă, este acolo o stea
care la atingerea cuvântului tău de dor se aprinde
sărută-mă pe vise, şi cu gândul tău împrejur mă cuprinde

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la replică

  1. melanietoulouse spune:

    cineva mi-a spus pe vremuri ca sunt „o blânda adiere si-o dulce cântare doar de mine stiuta…”

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Ma bucur ca modestele mele cuvinte te poarta pe aripile amintirilor, Melanie, asta ma face si pe mine fericita!

    Apreciază

Lasă un răspuns

