Miez de noapte

Ţi-am lăsat un semn pe fiecare gând
Să nu uiţi să mă visezi în fiecare noapte
La fereastră ţi-am lăsat un înger surâzând
Şi ale inimii bătăi le-am învelit cu şoapte

Ţi-am lăsat pe masă vechea călimară
Scaldă-ţi pana în suspinul nopţii
Şi din cuibul  lacrimii de odinioară
Dă-i hârtiei albe împlinirea sorţii

Căci nu ştie Lumea cât e de frumoasă
Când zâmbeşte-nlăcrimat spre Ceruri
Peste umbra nopţii, tainica Mireasă
o să-ţi poarte gândul încarcat cu doruri

O să mă întorc în fiecare seară
Să-ţi adun cuvintele împrăştiate-n vise
Să umplu cu lacrimi altă călimară
Porţile din suflet, lasă-le deschise.

Acum plec. Să-ţi fie noaptea lină
Răsăritul să-ţi aducă împlinire
Mă întorc din prag doar pentru o clipă
Te sărut, îmi vei fi veşnică Iubire.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

