seara de vara

Stelele-mi zambesc, sarutul tau l-am gasit pierdut in pragul stralucirii
Am stiut ca vii si am trimis sa te-ntampine, caleasca fericirii
Ratacit-a drumul vizitiul, prin padurea-ntunecata de tristete,
S-a intors tarziu, cand albul lunii fremata de-atata frumusete,
Cand se insirau cuvintele pe drumuri stele lacrimau in pragul serii
Cerul meu esti tu si de la tine invatat-am alfabetul implinirii

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

