saruta-ma

Saruta-ma, cu toata dragostea, incetisor
Ca si cand Lumii-ntregi ti-as fi izvor
Saruta-ma incetisor, agale
Ca si cand Lumea-ntreaga s-ar opri din cale
Saruta-ma, incetisor, cuminte
Pastreaza-ma in visul tau, Cuvinte…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la saruta-ma

  1. dotq spune:

    telefonul nu ma lasa sa-ti dau la poezia ta. chiar imi place.

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Zambesc… stie telefonul ce face. Multumesc.

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      🙂 am scris versurile fiind inspirata de una dintre poeziile Domnului Cuvintelor Ravasite dar cum ma impiedic in tehnica n-am specificat la vremea respectiva. Astazi am rasfoit poeziile Domniei Sale intentionand sa fac referire la ea dar am constatat ca nu mai este postata… Se pare ca va deveni Souvenir…🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

