remember

De teama c-as putea sa te pierd
am incercat sa strang iubirea-n palma…
dar cu cat strangeam pumnul mai tare
iubirea mi se scurgea printre degete…
Cand am deschis pumnul, n-am mai gasit nimic…
un strop de amintire luneca alene
spre incheietura mainii stangi
lacrimand in inima…
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la remember

  1. melanietoulouse spune:

    aminteste-ti… nu uita…”I’m saving all my love for you…”

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    o sa-mi las inima sa soarba amintirea ta, si cand va rodi,
    din copacul minune voi lasa sa se nasca doar pentru tine o altfel zi
    o altfel iubita, si o altfel iubire iti voi sorti
    tu pastreaza pliat zborul in suflet pentru cand va veni

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      „tu pastreaza pliat zborul in suflet pentru cand va veni…”
      ===
      „si daca tu crezi ca mi-a fost teama,
      nu-i adevarat…
      Ofer inimii mele o vacanta,
      putina odiha…
      – – –
      si daca tu crezi ca te uit,
      asculta,
      deschide-ti trupul adierilor noptii,
      închide ochii…
      – – –
      si daca tu crezi ca s-a terminat,
      nu, niciodata…”

      Apreciază

  3. Domnul Bob spune:

    Deschide-ți palma, în ea îți voi lăsa un sărut
    Am fost tot timpul acolo, doar vorbele au plâns și-au tăcut
    Sufletul nu-l încuia, curând o să-l vizitez
    Am început, nebun, iubirea iar s-o visez
    Voi naște pe nesimțite alte nevrute cuvinte
    Pentru tine, doar tu mă păstrezi cerneală de lacrimi în minte

    Apreciază

Lasă un răspuns

