N-o sa-ti spun…

Tac… n-o sa-ti spun ca mi-e dor chiar daca simt cum fasii de suflet imi sunt smulse de secunde tacute in trecerea lor… n-o sa-ti spun ca frunzisul fiecarui copac imi sopteste de tine, ca fiecare adiere de vant ma amageste cu atingerea ei… n-o sa-ti spun ca tresar din putinele clipe de somn cand amintirea-ti mi se zbate sub pleoape…
Tac… n-o sa-ti spun ca mi-e dor chiar daca se revarsa necontenit in mine cascade de tristete, chiar daca simfonii de cuvinte nespuse isi urla tacerea sfaramand in mii de bucati netimpul iubirii noastre…
Tac… n-o sa-ti spun, n-o sa-ti spun nimic din toate acestea si inca o mie de alte ganduri care-mi impaienjenesc mintea fara a-i da putinta sa judece clar.
N-o sa-ti spun nimic, nu vreau sa te tulbur, vreau doar sa ingenunchez si sa adun toate faramele imprastiate pe podeaua amintirii ca un caleidoscop sfaramat … sclipiri de zambet, saruturi inchipuite, suvite de par ramase in incremenire pentru a pastra amprenta atingerii tale… da, incremenire, acesta este cuvantul potrivit… n-o sa-ti spun niciodata ca intr-un anume fel, lumea mea fara tine a-mpietrit.
Eu n-o sa-ti spun, iar tu nici macar nu vei banui vreodata cat imi este de dor…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la N-o sa-ti spun…

  1. melanietoulouse spune:

    „Tac… n-o sa-ti spun ca mi-e dor…”

    Corneliu Serban – Amândoi…

    Minunea noastra simpla e ca iubim mereu
    cu tainica uimire traita-ntâia oara;
    ca ne aflam alaturi la bine si la greu,
    senini când zarea poate si pentru noi sa moara.

    Minunea nostra simpla e darul de a sti
    ce-i dor, si ce-i tristete, si ce-i singuratate –
    Minunea noastra simpla e c-am ramas copii
    si ca la fel ramânem cât inima ne bate…
    – – –

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Sunt atat de frumoase versurile, Melanie, iti multumesc!

    Apreciază

  3. Domnul Bob spune:

    De nu-mi vei spune
    Dorul tău nu-l voi putea striga pe nume
    Tristețea de nu mi-o mărturisești
    N-am să știu că încă iubești
    Dacă-ai să taci
    Gândul meu cu neputință o să-l îmbraci

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    tac… numai visele mele rasar ca un lujer insetat de aerul curat al cuvintelor tale…

    Apreciază

Lasă un răspuns

