Rasarit

Imi rasare chipul tau adesea dintre cuvinte,
Printre randuri imi lasi indicii de „citeste-nainte”
Imi rasari lumina, in fiecare noapte pe Cer
Imi rasari dimineata, imediat ce-ale noptii vise imi pier
Imi rasari gand, cand imi spal gandurile dimineata cu roua
Imi rasari soare in zilele in care imi ploua
Imi rasari, dojana cand iubirea imi e vinovata
Imi rasari, Lumina, cand viata imi este intunecata
Imi rasari, lacrima in coltul genelor grele
Cand tristetea nu mai are cuvinte ca sa te cheme
Si-o sa-mi rasari in suflet tot mereu, de acum inainte
Pastratorul celor mai frumoase doua cuvinte
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Rasarit

  1. melanietoulouse spune:

    @”Pastratorul celor mai frumoase doua cuvinte…”
    ===
    „amintiri dulci-amare, e tot ce voi lua cu mine…
    la revedere, te rog sa nu plângi…
    amândoi stim ca nu ai nevoie de mine…
    – – –
    sper ca viata sa te rasfetze, sper sa-ti îndeplinesti toate visele…
    îti doresc bucurie si fericire… dar mai presus de orice, îti doresc IUBIRE(A)…”

    I will always love you… – Whitney Houston(RIP)

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Multumesc, Melanie

    Apreciază

  3. Pingback: Adu-ți aminte ! « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

