chemarea toamnei

o sa plec pentru o vreme… ma voi intoarce cu toamna agatata in plete si cu cercei de frunze aramite la ureche…
aproape departe amintire-o sa-ti fiu… tacerea mi se va impleti cu a ta si-o sa aduca toamna peste lume intr-un tarziu… imi miroase a septembrie-n suflet… mi-e toamna de noi, mi se-agata in ganduri ciucuri de ploi…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la chemarea toamnei

  1. Domnul Bob spune:

    Să te întorci cu stele strălucind în priviri
    Te voi aștepta cu sufletul purtând brumă de amintiri
    Numai tu o să știi că între secunde, când stelele mor
    Într-o sală de așteptare de tăcerea ta mi-a fost dor.

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      Numai tu ai stiut cat de dor mi-a fost condamnata fiind la tacere, de cate ori am oglindit in undele raului, impreuna cu stelele, visele mele. Am gasit urmele toamnei care mijeste palid printre copaci, ratacita in munti, inca se-ascunde, a lasat doar o bruma usoara peste amintire, doar atat cat sa nu ma uiti…

      Apreciază

  2. melanietoulouse spune:

    Alain Bashung are o melodie în care zice cam asa:”daca ma parasesti, pot sa vin si eu cu tine?…”🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

