nu am sa strig

nu am sa strig… de nu ti-am fost devreme,
e prea tarziu ca azi sa-ti fiu acum
de as trimite osti de ganduri sa te cheme
s-ar prapadi catand spre tine drum

nu am sa strig, numai tarziul toamnei ne-ncepute
sa glasuiasca pentru mine-l rog
sa-ti lase dealurile fosnitoare impodobite
si sa-ti vegheze visul, alb, un inorog

nu am sa strig, o sa pastrez povestea
si taina ce mi-ai scris-o-n palma intr-o zi
Luna-albastra, ultima dintre acestea
doar pentru tine va ingana soptit „te voi iubi”

nu am sa strig, te voi iubi-n tacere
doar uneori iti voi trimite ganduri
invesmantate in cuvinte efemere
cu care-o sa te cant in nesfarsite randuri

nu am sa strig, o sa-ti apar in vise
din timp in timp, sa-ti mangai tampla calda
atat te rog, sa nu lasi visele inchise
cand somnul tau in amintirea mea se scalda

nu am sa strig… mi-e vorba-ntemnitata
tacerea sta azi, rece, intre noi
stiu, numai toamna ce ne-atinge-i vinovata
ni-s visele de-odinioara inecate-n ploi

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la nu am sa strig

  1. Pingback: Strigă « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

