conjugare

fireste, Tu esti afectat
eu sunt doar plina de pacat
cuvintele pe Tine te-au iubit
si gandurile pentru Tine au soptit
ca s-a-ntamplat fara sa stiu de ce si cum
sa ne-mpartim rascrucea si colbul de pe drum
la vremea-n care vise impartaseam
cuvantului sa-i spun iubire nu-ndrazneam
azi, cand iubirea se conjuga la timpul trecut
mai conteaza c-am fost, ca mi-ai fost inceput?
cand iubirea se stinge la ce bun sa mai strig?
cand sfarsitul ma strange in brate si-mi este frig
n-a fost minciuna, chiar minune tu mi-ai fost
cum as striga intregii lumi!… dar are astazi rost?
n-am avut dreptul sa visez insa am indraznit
fara sa stiu, fara sa vreau, Minune, m-am indragostit
mi-ai fost si-mi esti magie, dulce inceput
dar astazi tu ai conjugat iubirea la trecut…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la conjugare

  1. Pingback: Gramatica împăcării « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

