noapte(ne)bună

îmbrăţişate săruturi îşi spun noapte bună
se-aştern uşor peste pleoape, peste buze se lasă furtuna
coboară pe gânduri şoptite şi mi se culcă alene în palmă
sărutul tău şi al meu merg imbrăţişate să doarmă

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la noapte(ne)bună

  1. Domnul Bob spune:

    imi pare ca tu esti nebuna, si eu sunt nebun
    sarutul tau il adoarme pe-al meu si amandoua noapte buna isi spun
    furtuna iscata pe buze mi-o potolesti cu o soapta murmurata de-un gand
    ce-l imbratiseaza pe-al meu, buze imbratisate si intre ele un sarut suspinand
    eu sunt nebun, iar tu nebunia mi-o imbratisezi cu a ta
    sarutul, nebun si el, dintr-o imbratisare a aprins cu iubire o stea
    noapte buna nebuna dintr-o imbratisare de buze-inceputa
    somn usor gand despre gand nebun de iubire undeva pe cerul noptii pierduta
    dimineata cand buzele somnoroase in zambet se vor intinde
    ale mele intr-o imbratisare de buna dimineata nebuna le vor cuprinde
    sunt nebun de noapte buna si buna dimineata, pe buze lesne mi se citeste
    nebunia sarutului care pe ale tale intr-o imbratisare nebuna le intalneste

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Încă dormi, cu un zâmbet pe buze amintind de o noapte cu săruturi îmbrăţişate
    Încă dormi şi noaptea nebună în dulce amintire adoarme înfăşată în şoapte
    Încă dormi, soarele cu o raza bate timid, lasându-ne dimineaţa-n fereastră
    încă dormi, un sărut te trezeste alene, buna dimineaţa scaldă-nceputul zilei în nebunia noastră.

    Apreciază

Lasă un răspuns

