umbră de toamnă

auzi? cântă greierii… copacii foşnesc
purtându-şi încă podoaba cu-n surâs tineresc
încă nu-i târziu, umbra le e încă deasă
păsările încă simt în îmbrăţişarea lor gustul de-acasă

Iubesc toamna aceasta tânără şi aprinsă-n văpăi
încolţind seminţe de vise când se aud răsunând paşii tăi
caldarâmul îţi îmbrăţişează umbra şi te roagă să stai
Luna iţi aşterne în cale lumină răsărită dintr-o fărâmă rătăcită de Rai

stelele îţi stralucesc întristarea când printre ele păşeşti
îţi trimit astă seară caleaşca sa hoinărim prin poveşti
vino, iubesc toamna… toamna aceasta tânără şi nebuna
care-mi plouă cu vise, care încă-mi aduce curcubeul după furtună

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la umbră de toamnă

  1. melanietoulouse spune:

    @”vino, iubesc toamna… toamna aceasta tânără şi nebuna
    care-mi plouă cu vise, care încă-mi aduce curcubeul după furtună…”
    – – –
    mi-nu-nat… m-am regasit în aceste versuri… toamna-i anotimpul meu preferat…

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Multumesc, Melanie! SI eu astept cu nerabdare toamna sa-mi cante in suflet in fiecare an.

    Apreciază

Lasă un răspuns

