tribut

cer fără stele… stins, plăteşte tribut tristeţii din noi
întuneric, simt la fereastră cum vântul adie cu mireasmă de ploi
mi-ar plăcea să plouă, torenţial, răvăşind toate rosturile Lumii
împarţind altfel Timpul, Credinţa, consecinţele Urii…
mi-ar plăcea să plouă… ştii?… aş putea să alerg prin ploaie, nebună,
să mă învârt printre frânghiile ei şi sa mă preschimb în furtună
să deschid toate zăvoarele Lumilor ascunse în noi…
uneori atât de mult îmi doresc să rătăcesc printre ploi…
septembrie şi-a lăsat dorul să umble fără căpătâi
iar eu, căutând să-l aduc înapoi, la rostul dintâi
m-am îmbolnăvit de iubire, de tine, de mine, de noi
sunt bolnavă de vise, sunt bolnavă incurabil de ploi…
nu am leac, cum nici acestor frunze vreun vraci înţelept leac nu le-a găsit
suntem în egală măsură bolnave de toamnă, ne priveşte septembrie păşind tăcut spre sfârşit
poate că un vânt furios va scrie peste paşii cu care calci prin visele mele apăsat
cu frunzele ce odată au zâmbit de pe ram, povestea noastră, icoană căreia cu atât de multă Iubire ne-am închinat

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la tribut

  1. melanietoulouse spune:

    @”m-am îmbolnăvit de iubire, de tine, de mine, de noi…”

    NOI-2 ne tinem de mâna,
    ne simtim peste tot la noi acas’,
    sub blândul arbore, sub cerul întunecat…
    sub acoperis, în fatza semineului aprins,
    pe strada pustie în amiaza mare…
    în ochii indiferenti ai lumii,
    alaturi de întelepti si de nebuni…
    printre copii si adulti…
    IUBIREA noastra n-are nimic misterios,
    suntem evidentza-însasi,
    îndragostitii se cred la NOI-2…
    (Paul Eluard)

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    …acasă e căldura palmei tale
    în care rătăceşte palma mea
    în gândul tău mi-e bine şi mă doare
    îmi eşti acasă când adormi sărut în palma mea…

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      esti formidabila… continui sa ma surprinzi, sa ma emotionezi, sa ma impresionezi cu talentu’-ti real, concret, autentic… MULTUMESC. SPER ca toate creatiile tale sa fie reunite într-un volum cât de curând posibil… m<3

      Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    Eu îţi mulţumesc, Melanie. Prezenţa şi comentariile tale mă onorează. Te îmbrăţişez!

    Apreciază

Lasă un răspuns

