Tu

m-ai inflorit stea pe un cer pana acum necunoscut
am stralucit cu lumina din cuvintele ce cu atata drag m-au nascut
sclipirea ta a fost cea cu care-am grait Cerului sa-mi daruiasca un petec de vis
tie ti se cuvine parfumul gradinii trandafirilor ce in sufletul meu s-au deschis
tie ti se cuvine roua de pe petalele inmiresmate, in zori,
ale tale-s cuvintele, tie-ti gandesc soaptele ratacitoare prin bezna tacuta a noptilor
m-ai inflorit vis pe un ram ce se uscase demult, de vreme uitat
imi esti Timp, imi esti intamplarea ascunsa intr-un gand neindraznit asteptat

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

