Plouă…

Plouă!…
Privesc pe fereastră cu ochii lipiţi de Cer…
Poţi să crezi că plouă?
Ce răspuns e acesta? plouă în plină noapte cu rouă
Plouă dintr-o dată, neaşteptat, dar dorit
O să ies să îmbrăţişez ploaia, să-i urez bun venit!
Plouă, dragul meu, plouă în noaptea asta în care n-am vrut să plâng
N-am vrut să-ţi cad la picioare, să-ţi îngân vreun alt imn nătâng
Îngenunchez fără vorbe goale în faţa acestei ploi
O las să mă spele de mine şi apoi să mă îmbrace în noi

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Plouă…

  1. Eu M spune:

    ….ai incercat cand ploua sa inchizi ochii si sa lasi doar gandul ….gandul mangaiat si pieptanat de sunetul picaturilor constante, gandul nascut din aburii suspinelor …gandul care-si ia vocea din ploaie si-o ia la vale, ba nu…, la deal …sau…. sau poate pe piscuri semete ca apoi sa se scalde nud in mare ?

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    gândurile hoinăresc fără permis, fără hotare,
    se scalda-n ploi de suflet fie că merg la deal, ori că alunecă la vale…
    urcă spre piscurile cele mai înalte
    doar ca să-mbrăţişeze apoi marea, în coborâre nudul să şi-l scalde…

    Apreciază

  3. melanietoulouse spune:

    Ai cântat sau ai dansat vreodata-n ploaie, ca Gene Kelly?!…🙂
    – – –
    @”ploua, dragul meu…”

    Ma-ntrebi:”ce contine ploaia noastra?…”

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/01/31/true-colors/

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    🙂 ca Gene Kelly?… Nu, recunosc, nu am talentul lui, dar dansez pe melodia ploii în felul meu personal… Uneori imi văd şi cei din jur exuberanţa şi trebuie să recunosc faptul că nu toţi îmi împartăşesc bucuria. Se întâmplă, din acest motiv să las doar ploaia să-mi cânte şi să-mi danseze în suflet şi eu doar să o privesc cum cade din cer învârtindu-mă cu braţele deschise ca şi când am valsa împreună…🙂 Iubesc ploaia!

    Apreciază

  5. fatadefragi spune:

    Mă bucur pentru tine, Melanie, eu cunosc doar ploile locale🙂
    Te îmbrăţisez, încă mă rasfăţ cu pozele tale …🙂

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      🙂 în cei 5 ani la Houston, am avut parte de tone de ploi si uragane(anuale) subtropicale, dintre care unu’ ce ne-a adus cam 10cms de apa-n casa… natura ne va domina întotdeauna!🙂
      – – –
      hugs back…🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

