Rânduri…

Te priveam plecând…praful drumului îţi chema paşii iar eu voiam să răsucesc cărarea spre sufletul meu, să te ascund acolo de toate răutăţile Lumii… n-am făcut un pas deşi toate gândurile mele se agăţau cu disperare de tine implorând Cerul să te facă să mă auzi…

Te-aştept de-atunci în fiecare seară la ciutura cu dor, stau de vorbă cu Luna. Îmi povesteşte oglindindu-şi chipul în apa fântânii despre paşii tăi pe care vântul i-a furat cu o adiere drumului imediat ce ai dispărut în zare… aş fi vrut să-i păstrez eu, să-i las să-mi rodească în suflet gânduri cu atingeri de fluturi…

Ţi-am păstrat Timpul, l-am ascuns în buzunarul de la piept… Lumea aleargă mereu în căutare de Timp şi mi-e teamă să nu-l fure cineva şi să-l sfârşească… uneori îl pipăi ca să-i simt ticăitul şi-mi mai trece de dor…alteori, în serile lungi de aşteptare îl sporesc cu câteva clipe de-ale mele, îmi aduc aminte că-ţi plăceau…

Încă mi-e dor să-mi spui jucându-mi-te prin gânduri în fiecare miez de noapte cât de frumoasă sunt… zâmbesc, ajunsesem chiar să cred asta… de-o vreme oglinda îmi arată o străină, iar eu nu m-am priceput niciodată să-mi fac prieteni…

Mai am ceva de la tine, m-am molipsit de nebunia Iubirii, dar fără tine lâncezesc… ar fi trebuit să mă înveţi şi singurătatea, ori uitarea… sau poate nu…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Rânduri…

  1. almanahe spune:

    Preaiubirea ne învaţă ea singură singurătatea, precum şi uitarea, numai că-i reuşeşte doar în plan fizic. În suflet…plouă.

    Apreciază

  2. Pingback: Singuratate « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

