Astazi o sa-ti spun cat de dor mi-a fost

Astazi o sa-ti spun cat de dor mi-a fost…
Cat de mult mi-a lipsit soapta ta, ca fara tine zilele mele n-au avut nici un rost
O sa-i spun umbrei ca nu stiu cum, de ce eu, de ce tu,
De ce totdeauna cuvinte, de ce totdeauna da intre noi sfarseste sufocat de un nu
De ce strigat, de ce soapte, de ce suflet ascuns in tine sa se fereasca de ploi
Astazi o sa-ti spun ca imi esti noapte si zi, ca port cu mine talisman o farama de noi
Astazi o sa-ti spun ca nu stiu cand te-am lasat sa-ncoltesti,
Stiu doar ca mi-ai inflorit in gand anotimpuri fara sensuri livresti
Cand m-ai adapat din cuvinte mi s-a facut sete de vise
Si te-am sorbit, roua din zorii de dupa ce steaua noastra sclipise
Astazi o sa-ti spun cat de greu mi-a fost fara tine
Sa tin fluturii infasurati in coconi din fire stravezii de iubire
Astazi o sa-ti spun cat de dor mi-a fost
In aceasta lume desperecheata de tine nu mi-am gasit nici un rost…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Astazi o sa-ti spun cat de dor mi-a fost

  1. Pingback: De ce mereu niciodată « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

