totdeauna, mereu

Amurgul plin de povesti l-am nascut impreuna
In noptile albe in care printre stele colindam mana in mana
M-au durut totdeauna gandurile tale ranite
Totdeauna voi fi ea, si tu el imi vei fi totdeauna in minte
Suspinul tau l-am impacat in vise de-o mie de ori
Soaptele tale le-am adunat cu migala din o mie de zari
N-am lasat nici macar una ratacita-n uitare
Dor mi-a fost totdeauna, si sarutul din palma ma doare
Cand tacerea se asterne neinteleasa-ntre noi
Chiar si cand am tacut, am tacut atat de frumos amandoi…
Nu stiu de ce…poate ca asa e scris, ca intr-o lume de minciuna contaminata
Sa ramana iubirea noastra curata numai daca e desperecheata…
N-am sa stiu niciodata de ce, insa tot ce stiu eu
Este ca infloresti vis in sufletul meu totdeauna,mereu

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la totdeauna, mereu

  1. La Fee spune:

    http://lafeeblanche.wordpress.com/2012/09/29/lovely-blog-award/
    In sfarsit, cred ca am reusit sa te asez in lista! vrei sa verifici, te rog?

    Apreciază

Lasă un răspuns

