dar

tin in palma intinsa spre tine un curcubeu
am ascuns-o in el pe cea care-am fost candva eu
eu, aceea care stia cu-n sarut sa alunge toti norii din ganduri
eu, cea care strabatea cararea spre tine doar cu cateva randuri
tin in palma curcubeul acela care ne-a fermecat
apropie-te, vreau sa ti-l dau sa-l pastrezi in inima ferecat
sa-l stropesti diminetile cu fire de roua
si-n amurg sa il lasi sa-ti rasara in suflet daca iti ploua
tin in palma intinsa spre tine un curcubeu
primeste-o in suflet pe cea care-am fost candva eu

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la dar

  1. melanietoulouse spune:

    @”tin in palma curcubeul acela care ne-a fermecat…”
    – – –
    „your true colors are beautiful like a rainbow… – so, don’t be afraid to let them show…”🙂

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    poti sa numeri cu adevarat culorile unui curcubeu? intre cele sapte stiute este-un infinit de simtiri, uneori, acolo se ascunde sufletul meu…

    Apreciază

Lasă un răspuns

