taina

sa nu crezi ca dorm cand pleoapele imi sunt inchise
cand buzele imi sunt pecetluite de toate tacerile lumii
cand amintirile-mi sunt petrecute la coltul genelor, arse
sa nu crezi ca dorm, incerc doar sa-mi amintesc taina-infloririi

sa nu crezi ca am uitat gustul clipelor rasfirate
intre amurguri arzand de dorinta si ale diminetilor pasi
inca-mi mai sunt arcuite suvite de vis inelate
inca-mi mai poarta prin vene mangaierea ta ai amintirii trapasi

acopera-mi trupul cu muntele ce-ti e mai aproape
si perna iertarii te rog sa mi-o pui capatai
scoate-mi din ganduri si ultimul ghimpe de soapte
vreau sa ma intorc goala de tine la inflorirea dintai

pe mine mi te iau, ma intorc in noaptea din care-am venit
ori spre nicaieri voi merge, nu stiu inca prea bine calea
mi-am ratacit nordul prin visele in care iti eram rasarit
acopera-mi trupul cu un munte, simt ca intr-acolo mi-e zarea

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la taina

  1. almanahe spune:

    Ah, că tot veni vorba de taină, iaca una ce mă enervează, şi anume că-mi pare rău că nu am timp să mă joc la tine aici, în versuri …precum şi pe la domn’ Bob! Da’ mi-oi face eu cândva!🙂

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    🙂 …esti binevenita…

    Apreciază

  3. Pingback: … ei si a lui « Cuvinte Răvășite

  4. melanietoulouse spune:

    îl stiu pe dinafar’…🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

