timpul iubirilor

timp trecut, imbalsamat cu iubire
asternut de cuvinte imprastiate-n nestire
realitatea ascutindu-si ghearele pe visele mele…
sangerez prin toti porii tristeti nemasurate si grele
alergare schiopatata spre bratele-ntinse…
teama de lacrima cenusii stelelor stinse

imi intorc visele cu fata spre tine
imi rasar soarele palid pe cerul care flacara fierbinte in palme i-o tine
ratacesc printre nori cenusii de atata oftat
mi-este dor de sarutul tau pe buzele mele cald desenat
mi-este dor… imbratiseaza-ma, ascunde-ma in tine de toamna
n-o lasa sa ma-nghete, nu vreau sa-i dau timpul iubirilor vama

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la timpul iubirilor

  1. Domnul Bob spune:

    Ce timp patat de rele ganduri
    Isi creste-n tine ai tristetii samburi ?
    Asculta-mi mie inima cum bate
    Cum tremura cuvintele de dorul tau inmiresmate
    Bratele-mi umple cu-al tau trup
    Si lasa-ma sarutul de pe buze sa ti-l rup
    Priveste-ma in ochi cand te iubesc
    Si primavara-n tine lasa-ma sa incoltesc
    Iubirea lasa-ne-o sa fie o fierbinte vara
    Si toamna indeamn-o sa rodeasca povesti in fiecare seara
    Iernii fulgii prefa-i in vise argintii
    Uita de timp, de norii lui cei cenusii
    Desfa-ma-incet, silaba cu silaba, de ravasitele cuvinte
    Si scrie-ma cu ale tale, usuca-mi lacrima cu taina lor fierbinte

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    imi las tristetetile in urma, prada negurilor zarii
    octombrie se ispraveste in curand
    imi canta-n ganduri imnul invierii
    ingropaciunea cuvintelor ce plang

    azi simt lumina implinirii cum ma umple
    sunt clipa-nmugurita si-ti rasar
    fierbinte mangaiere peste tample
    port pentru noi in suflet al verilor vlastar

    toamna imi arde-n suflet pe ruguri de iubire
    privirea ta cu flacara de vise ma aprinde
    capitulez in a imbratisarii tale tainuire
    saruta-ma silaba cu silaba si-apoi poveste-ntreaga ma cuprinde

    Apreciază

Lasă un răspuns

