farama de Rai

iti pastrez cele doua cuvinte ghemuite in palma langa nepretuitul sarut
niciodata mai mult, mai frumos si mai aproape de suflet altceva n-am avut
si daca palma mea indreptandu-se catre tine pe obraz ti-a ajuns
a fost doar ca sa stearga cu mangaiere nepriceputa al tristetilor plans
la capatul drumului, printre maracinii tacerilor asternute-ntre noi
n-o sa las sa imi cada din palma sarutul, oricate furtuni vor veni, si oricate ploi
vor scalda obrajii pe care odinioara imbujorandu-i cu iubire ii mangaiai
cele doua cuvinte scrise pe sufletul meu in nopti instelate imi vor fi vesnic farama de Rai

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 răspunsuri la farama de Rai

  1. Pingback: Drumul tăcerii « Cuvinte Răvășite

  2. sarbucalin spune:

    wow…uimitoare imagini si trairi

Lasă un răspuns

