boala

fara tine Timpul isi ia desaga si pleaca sa moara…
tuseste aberant, se misca greoi, imbatranit
fara tine, toamna aceasta incepe sa doara
si-a imbracat Timpul tarziul si de dorul tau cred c-am murit
priveste-ma…sunt palida, cearcane vinetii ochii-mi apasa
orbitele-mi sunt goale, nu stiu sa arda fara privirea ta
se-agata secundele-n agonie neputincioase de viata
am fost armonie perfecta, acum vorbele-mi suna a tinichea…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la boala

  1. Pingback: Alta ca tine « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

