De s-ar sfarsi anotimpurile

In noptile cu duminici ascunse in ele te-am iubit cel mai mult
Stelele nascoceau pentru noi ganduri rupte din al inimilor insetate tumult
Cel mai mult te-am iubit primavara, cand clipeau caisii inmiresmati din genele lungi
Sarutam pe-atunci cerul si el suradea rasarindu-ti zambetul meu numai ca tu sa nu plangi
Te-am iubit cel mai mult vara cand inchisa in ostrovul cuvintelor imbratisarea ti-o asteptam
Pe cand al dealurilor impunator Cavaler al fosnetului lor mi te inchipuiam
Si toamna, cand frunzele aprindeau vise la fel de mult te-am iubit
De-atatea ori in noptile infrigurate caldura desenata pe suflet, gandul tau mi-a rasarit
Si cand fulgii de nea vor acoperi intunericul dintre noi cu stralucire cu aceeasi iubire iti voi rosti
Mi-esti duminica ascunsa in suflet… chiar de anotimpurile s-ar sfarsi stiu ca la fel de mult te-as iubi

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la De s-ar sfarsi anotimpurile

  1. Domnul Bob spune:

    Anotimpurile daca s-ar termina
    Primavara caisii parfumul pe genele lungi nu si-ar mai tremura
    Al verii verde si inflorit ostrov
    Ar fi doar o pata uscata pe ape triste si mov
    Toamna dealurile ar fi lipsite de fosnetul Cavaler
    Iar iarna, ar fi doar o pagina alba pe care cuvintele pier
    Al cincilea anotimp, al tau, nici el n-ar mai fi
    Duminicile ar fi goale, in linistea lor pe cine vei mai iubi ?
    Pe cine vei mai astepta in mansarda la ceas de amurg
    Cui ii vei mai arata cum lacrimile in slove iubite pe hartia obrazului curg ?

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      cata vreme duminicile din suflet nu mi se sting
      cata vreme soaptele mele in frigul toamnei flacarile cuvintelor inca le-aprind
      inca mai exista anotimpuri nedescoperite de noi
      inca imi scriu pe suflet rasarituri si-amurguri si infloresc in mine suvoaie roditoare de ploi

      Apreciază

    • fatadefragi spune:

      te voi astepta mereu in mansarda, la ceas de amurg
      si vor lacrima diminetile in care la chemarea mea vei fi surd
      de le-a venit vremea anotimpurilor sa se sfarseasca, faca-se voia ta
      chiar daca nu vor mai fi sarbatori, eu o sa te pastrez in suflet, duminica mea!

      Apreciază

  2. Diana şi Dan spune:

    Minunat mod de a începe o zi de duminică. Mulţumim frumos.

    Apreciază

  3. melanietoulouse spune:

    @”Mi-esti duminica ascunsa in suflet… chiar de anotimpurile s-ar sfarsi stiu ca la fel de mult te-as iubi…”
    – – –
    „Sa-mi porti sâmbetele si duminicile, sa-mi lasi doar ziua de mâine…”🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/11/08/angel-in-my-heart/

    Apreciază

Lasă un răspuns

